ژل افزایش دهنده قد اصلی

ساخت وبلاگ
قیمت : 26,000 تومان 19,800 تومان
 

یکی از رازهای بلند قد دیده شدن، استفاده از لباس مناسب است. از جمله استفاده از شلوار مناسب. منظور از مناسب بودن شلوار برای قد بلند دیده شدن، یعنی در انتخاب طرح و مدل دقت لازم را به خرج دهید و البته در اینکه شلوارتان را تا کجا بالا می کشید هم باید دقت لازم را داشته باشید. ما در ادامه در این مورد بیشتر برای شما صحبت کرده ایم.
راهنمای پوشیدن شلوار برای افراد قد کوتاه
کسانی که دارای قدی نسبتا کوتاه یا کوتاه هستند باید در نظر داشته باشند که شلوار خود را خیلی بالا نکشند؛ اینکه کمر شلوار اندکی بالاتر از کمرتان را بپوشاند، کفایت می کند. دقت کنید که تو زدن پیراهن در شلوار که عادت اکثر افراد در جامعه است و یا پُر کردن جیب ها، باعث می شود که نظرها به سوی پاها و بالاتنه جلب شود و در نتیجه کوتاهی قد بیشتر به چشم می آید و یا کوتاه به نظر برسید.

علاقه مندان برای تهیه محصول ژل افزایش قد در تبریز و شهرهای همجوار می توانند به یکی از روش های زیر اقدام نمایند :

خرید زل افزایش قد در تبریز مدل ایرانی با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

 

تهیه محصول ژل افزایش قد مدل خارجی با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

 

برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

ژل افزایش قد در تبریز
زمان انتخاب شلوار سعی کنید شلوارهای بلند را انتخاب کنید، دقت داشته باشید که شلـوار شما می بایست کــمی بـیشتر از حد معمول سایر افراد روی کفش ها قرار بگیرد تا روی جوراب هـایتان کـامـلاً پــوشیده شوند و در نتیجه این کار، پاها بلندتر به نظر می رسند که به این طریق قد کلی شما هم تحت تاثیر قرار می گیرد.
افراد دارای قد کوتاه از انتخاب شلوار پیلی دار باید خودداری کنند و سـعی کنـند از شـلـواری استفاده کنند که یا پیلی نداشته باشد و یا در صورت علاقه به پیلی، حداکثر یک پیلی داشته باشد.
راهنمای سایر موارد در پوشش آقایان قد کوتاه
اگر داماد هستید و یا در جشن و میهمانی حضور پیدا می کنید، سعی کنید بـه جــای کروات پهن و پاپیون، از کروات های باریک استفاده کنید. در انتخاب طرح کراوات هم طرح هـای تـوپر، نـظـامـی و مورب را انتخاب کنید که بسیار مناسب این دسته از افراد هستند.
در مورد انتخاب کمربند هم، کمربندی بخرید که با ایجاد سوراخ های اضافه بتوانـیـد آن را به هر اندازه ای درآورید. این نکته را مطرح کردیم چرا که کمربندهای بـدون سـوراخ چون دقیقاً به اندازه دلخواه شما قابل تنظیم می باشند، بهترین گزینه برای انتخاب هستند.

 

خرید زل افزایش قد در تبریز مدل ایرانی با قیمت ۱۹۸۰۰ تومان

 

تهیه محصول ژل افزایش قد مدل خارجی با قیمت ۲۴۸۰۰ تومان

 

برای خرید تلفنی می توانید با شماره ۰۹۳۵۲۴۴۱۲۲۴ تماس حاصل فرمایید.

 

خرید ژل افزایش قد در تبریز
در مورد کفش های تان هم ما استفاده از یک نوع محصول که به حالت ژل هستند را در آنها پیشنهاد می کنیم. این محصول در برندها و قیمت های متفاوت در بازار موجود هستند و ما ژل افزایش قد ارزان را توصیه می کنیم.
شما با خرید ژل افزایش قد ارزان می توانید به راحتی در حد ۵ سانت بلندتر به نظر برسید. نا گفته نماند که برخی محصولات ارزان کیفیت لازم را ندارند و بنابراین زمانی که به دنبال ارزانترین ژل افزایش قد برای رفع مشکل کوتاهی قدتان هستید، مراقب باشید جنس های تقلبی و به اصطلاح بنجل را خریداری نکنید. چرا که خرید و استفاده از این اناس هم پول شما را به هدر می دهد و البته مهمتر از آن سلامتی شما را هم به خطر می اندازند. پس در زمان تهیه این محصول به کیفیت آن هم توجه لازم را داشته باشید.

 

 
ژل افزایش قد بیتال ,  ژل افزایش قد سیلکونیپاشنه مخفی افزایش قد , کفی ژله ای افزایش قد

ژل افزایش دهنده قد اصلی...
ما را در سایت ژل افزایش دهنده قد اصلی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : سینا tehjel بازدید : 303 تاريخ : يکشنبه 10 دی 1396 ساعت: 18:03

لینک دوستان

خبرنامه